+0
20:04
18:14
11:11
+1
21-06-2026 22:57
21-06-2026 17:05
+2
21-06-2026 15:39
21-06-2026 13:05
21-06-2026 00:43
20-06-2026 22:10
20-06-2026 13:11
Loading
+0
Smith360
Ok, ik leg het even uit ook al weet je precies wat ik bedoelde. In vergelijking met de vloer wint ie te weinig op t.v. Vandaar dat deze overwinning prettig is en vertrouwen geeft en nu op naar een Major.20:04
+0
Smith360
Is dit cynisch? Ik kan jou moeilijk lezen :). .Ik vind het een beste prestatie. Toch is het geen PDC sensatie.18:14
+0
Smith360
Ja, alleen nu heeft ie kortgeleden een PC gewonnen en nu krijgt hij hier extra motivatie van. Hij wint te veel op de vloer en te weinig op t.v. Dus dit is een mooie opstap naar zijn 1e MAJOR!11:11
+1
Smith360
Lekker hoor. Tv toernooitje in de pocket! Nu gaat deze jongen een grote worden.21-06-2026 22:57
+0
Smith360
tis ook nooit goed :)21-06-2026 17:05
+2
Smith360
Dat krijg je nou eenmaal als je 28 procent op je dubbels bent. Kan je wel bijna 100 gemiddeld gooien maar dan wordt het hem niet.21-06-2026 15:39
+1
Smith360
Voor het Nederlandse darts hoop ik dat Nijman dit toernooi pakt! Voor mijn eigen bias hoop ik dat MvG hem pakt!21-06-2026 13:05
+0
Smith360
Ja gaat helaas niet lekker met die jongen. Geen idee wat er aan de hand is. Dipje?21-06-2026 00:43
+1
Smith360
Ahh ja totaal geen insult. Je bent erg gekwetst he Kees sinds je je account kwijt bent geraakt, dus blijf je maar om je heen slaan. Heb je dit account niet al langer dan een maand? Tijd voor een Nieuwe!20-06-2026 22:10
+0
Smith360
Nou kom maar op met de insult...20-06-2026 13:11